Известие

Collapse
No announcement yet.

страно...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от danchev63 Покажи съобщение
    Колега mian4o вервай ми ако сумата беше цитираната от теб веднага щях да го сменя. Ориентировъчно казаната сума беше по 3+, а това не е оправдано и ако е вярно че се сваля отвън значи още повече не си струва. Чета във форума, че на 136 коньовите е отвън а на 150 коньовите е отвътре, явно е противоречиво мнението от къде се сваля радиаторчето. Аз както съм обозначил съм със втората версия - но дано си прав че е отвън.
    колеги не ползваите добавки че не знаете по мотора вьв ватрешноста му колко малки дупчици има а и радиатора на парното ватре в него има едни серпентини които се задрастват и пак на боклука а и като се наложи ниакакав ремонт на мотора тежко му на маистора аз сам правил веднайж мамата ми се разката водоструика не помага телчета и рачкане два дни но вие си знаете само одлагате проблема и си отваряте нови пак и запушването на каналите може да доведе доста повече проблеми касмет
    автомобил (АЛФА)мотор(honda919) i жена сервитыорка какво друго му триябва на човек ми естествено

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от danchev63 Покажи съобщение
      За радиаторчето незнам от къде се сваля. Знам само, че когато попитах колко ще струва ново и смяна, майстора само изсумтя, след това се почеса дет не го сърбеше и накрая каза - "не ме карай да го правя, трябва да сваля цялото табло и още нещо за да стигна до него, а и ще точа антифриза, абе не се наемам много работа, ама ако си навит непременно да го оправиш .......". Аз държах да знам обаче колко ще излезе такъв ремонт и той изтърси една сума, която няма да споделям - с две думи отказах се от идеята и минах на добавката.
      Ако някой със сигурност знае от къде се сменя и колко приблизително струва да сподели.
      п.с. Става въпрос за гаджето от подписа
      Значи информацията ми е от сервиз,при това фирмен за Фиат, Алфа и Ланча в Пловдив - не съм наясно и не мога да споря.Просто шефът на сервиза каза,че при моята (136 коня) се вади отвън и се източва фреона на климатика, а при другите не било така. Затова ми оферираха цифра 100 кинта работа плюс радиатор и отделно 65 кинта за фреон. Това е.
      ...
      155 1,6 TS 16V `96
      166 2,4 JTD `99
      147 1,9 JTDm 8V `07

      Comment


      • #33
        Днес намерих и си взех Holts Radweld и сега се чудя да го сипвам ли или не.
        Та,очаквам мнения
        алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от wenss Покажи съобщение
          Днес намерих и си взех Holts Radweld и сега се чудя да го сипвам ли или не.
          Та,очаквам мнения
          Виж,моето мнение е да не го сипваш.Един колега по-горе беше писал,че е брал ядове.Един френд също имаше ядове с подобен препарат и то произведен и купен от Германия.Вярно запуши му теча,но парно нямаше и се наложи да си купи нов радиатор,а стария можеше да бъде запоен.Така че внимавай да не си отвориш по-голяма беля - сам се замисли - щом запушва теч,а серпентините на парното колко са големи какво може да се случи.
          Алфа...всичко друго е компромис!
          http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
          Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
          Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

          Comment


          • #35
            На една кола ми го запоиха (радиаторчето) ,майстора го наду под вода с компресор не пускаше въздух,монтирах го след 2 часа мъки и почти веднага текна пак, налягането в системата е доста високо и запойките не издържат.После си купих ново радиаторче и след нов демонтаж и монтаж си беше ок
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #36
              Икономията е майка на мизерията!
              Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:43.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                На една кола ми го запоиха (радиаторчето) ,майстора го наду под вода с компресор не пускаше въздух,монтирах го след 2 часа мъки и почти веднага текна пак, налягането в системата е доста високо и запойките не издържат.После си купих ново радиаторче и след нов демонтаж и монтаж си беше ок
                не че не даржи на запояване а калаиджиата ти е бил слаб на лада и жигула радиаторите са запоявани фабрично а за алимин има аргон

                ---------- Post added at 21:18 ---------- Previous post was at 21:11 ----------

                Първоначално публикувано от stenli791 Покажи съобщение
                не че не даржи на запояване а калаиджиата ти е бил слаб на лада и жигула радиаторите са запоявани фабрично а за алимин има аргон
                а односно запушването на радиатор и доста други водни магистрали по двг като доиде в сервиза някоя щете снимам та да се порадвате какво сте си спестили като не сте използвали добавка поздрави
                автомобил (АЛФА)мотор(honda919) i жена сервитыорка какво друго му триябва на човек ми естествено

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от wenss Покажи съобщение
                  Днес намерих и си взех Holts Radweld и сега се чудя да го сипвам ли или не.
                  Та,очаквам мнения
                  Слагай.
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #39
                    И запомнете!!!! Радиатора се вади От---Вън!!!!
                    Ако искате аз ще ви го сваля срещу 200лв отвътре
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment

                    Working...
                    X